با پيشرفت روزافزون تكنولوژي سيستم‌هاي امنيتي هم پيشرفت چشمگيري داشته‌اند. اگر مي‌خواهيد در باشگاه ورزشي ثبت‌نام كنيد و نگران اين هستيد كه وسايل خود را كجا بگذاريد تا امنيت كافي را داشته باشند بايد به شما بگويم كه باشگا‌ه‌هايي كه به سيستم‌اي قفل ديجيتال مجهز هستند مي‌توانند امنيت لازم را براي شما فراهم كنند. سالن‌هاي ورزشي مدرن كه مجهز به سيستم‌هاي ديجيتال هستند هم مي‌توانند به راحتي ورود و خروج اعضا را كنترل كنند و هم مي‌توانند با نصب قفل‌هاي ديجيتال بر روي كمدهاي ورزشي از گم شدن يا دزديده شدن وسايل شما جلوگيري كنند؛ و شما مي‌توانيد با خيال راحت به ورزش كردن بپردازيد و نگران وسايل شخصي‌تان نباشيد.

قفل‌هاي ديجيتال براي باشگاه‌هاي مدرن بسيار مناسب هستند. هنگامي كه به باشگاه مي‌رويد نيازي نيست دنبال كارت عضويت خود بگرديد و تنها با قرار دادن اثر انگشت خود (قفل ديجيتال اثر انگشتي) بر روي دستگاه مي‌توانيد وارد باشگاه شويد. وقتي كه وارد باشگاه شديد هم نيازي نيست نگران وسايل ارزشمند خود باشيد و به راحتي آن‌ها را درون كمد مخصوص و مجهز به قفل ديجيتال قرار مي‌دهيد و بدون نگراني به ورزش كردن مي‌پردازيد. اين قفل‌هاي كمدي در انواع مختلفي وجود دارند و با استفاده از دستبندهاي آهنربايي، رمز عددي و يا كارت باز و بسته مي‌شوند.

اين قفل‌ها مزايايي دارند كه در زير آمده است:

– بدون نياز به برق مصرف خيلي كمي دارند و با باتري كار مي‌كنند.
– مدل‌هاي گوناگون و طراحي‌هاي زيبا دارند.
– در صورت اتمام شارژ و يا كم شدن شارژ دستگاه اخطار مي‌دهد.
– درها را به شيوه‌هاي مختلف (دستبند آهنربايي، رمز عددي و يا كارت) مي‌توان باز كرد.
– داراي سيستم ضد سرقت در هنگام وارد شدن ضربه و يا وارد كردن بيش از حد مجاز رمز اشتباه

منبع: https://digidl.net/%d9%82%d9%81%d9%84-%d8%af%db%8c%d8%ac%db%8c%d8%aa%d8%a7%d9%84-%d8%af%d8%b1-%d8%a8%d8%a7%d8%b4%da%af%d8%a7%d9%87%e2%80%8c%d9%87%d8%a7/