هزينه هوشمند سازي ساختمان چقدر است؟

۲۴ بازديد

يكي از فاكتورهاي مهمي كه بر روي انتخاب خدمات و يا خريد وسايل تاثير ميگذارد، قيمت آن است. هوشمند سازي هم يكي از اين موراد است، و زماني كه صحبت از هوشمند سازي ميشود سوالي كه همواره پرسيده ميشود درمورد قيمت آن است. به همين دليل در اين نوشته تصميم گرفتيم در رابطه با قيمت هوشمند سازي ساختمان و هزينه هاي اينكار صحبت كنيم.

اين روز ها كه همه به سمت به كارگيري تكنولوژي هاي جديد براي سهولت زندگي هستند، خانه هاي هوشمند به يكي از محبوب ترين تكنولوژي هاي جديد محسوب ميشوند.

زندگي در خانه هاي هوشمند بسيار ساده است به اين دليل كه تمام وسايل خانه حرف شما را متوجه ميشوند و ميتوانند به فرمان هاي شما عمل كنند.

فاكتورهاي مهم در قيمت هوشمند سازي

طبيعي است كه در ابتداي معرفي هر محصولي، استفاده از آن هزينه بالايي داشته باشد اما پس از گذشت چند سال و ورود شركت هاي مختلف به توليد تجهيزات و.. و به وجود آمدن تكنولوژي هاي جديد از هزينه ها كمي كاسته ميشود.

در حال حاضر هزينه ها از سال هاي اوليه كمتر شده اند و ميتوان از آنها براي هوشمند سازي حتي ساختمان هاي قديمي تر هم استفاده نمود.

البته برند محصولاتي كه استفاده ميشود و همچنين شركتي كه آن را پياده سازي ميكند هم در تعيين قيمت تاثير دارند.

سوالات متداول در مورد هوشمند سازي ساختمان

اگر شما هم تصميم داريد ساختمانتان را هوشمند كنيد و به دنبال تجهيزات مناسب و با كيفيت براي اينكار هستند، ممكن است سوالاتي داشته باشيد، در ادامه برخي از متداول ترين سوالات را بررسي ميكنيم.

آيا قيمت هوشمند سازي ساختمان هاي نوساز و قديمي متفاوت است؟

بله هزينه هاي هوشمند سازي ساختمان هاي مختلف باهم متفاوت هستند. ساختمان هاي قديمي تر به اين دليل كه سيم كشي و .. قديمي تري دارند ممكن است پيش از پياده سازي لازم به تغيير ساختار و بازسازي كابل ها باشد.

آيا هزينه هاي هوشمند سازي با توجه به متراژ خانه متفاوت است؟

بله هزينه هوشمند سازي يك واحد ۲۰۰ متري با واحد ۷۰ متري متفاوت است، به اين دليل كه در واحد هاي بزرگتر نياز به تجهيزات بيشتري است، هزينه هاي پياده سازي هم بالاتر خواهد رفت.

هزينه هاي هوشمند سازي پيشرفته و پايه با هم تفاوت دارند؟

بله هر قدر از وسايل پيشرفته تري براي هوشمند سازي استفاده شود و تعداد تجهيزاتي كه استفاده ميشود بيشتر باشد، طبعا هزينه ها هم افزايش پيدا ميكند.


https://digidl.net/%d9%87%d8%b2%db%8c%d9%86%d9%87-%d9%87%d9%88%d8%b4%d9%85%d9%86%d8%af-%d8%b3%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d8%b3%d8%a7%d8%ae%d8%aa%d9%85%d8%a7%d9%86-%da%86%d9%82%d8%af%d8%b1-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%9f/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.